NRK tv på besøk!

Dotty love ble før helga kontaktet av NRK:

Journalist Hanna Seferowicz ønsket å lage en sak «om bloggere og alternative juletrær»
og lurte på om vi ville bidra med en TV-reportasje på NRK Østlandsendingen. På tross av
navneforvirring rundt Skien (Skien ligger ikke under området NRK Østlandsendingen dekker,
det gjør derimot Ski... ), kom i dag hyggeligste Berit Heggholmen, fotograf, redigerer
og grafiker i NRK Østafjells, på besøk. Dotty loves diverse julekreasjoner ble 

godt dokumentert, så får vi se hva som detter ut av skjermen 
i løpet av uka på både østlandet og østafjells. Spennende!

Juletreet kommer det bilder av seinere, men det er vel ikke i tvil om at her er
det grønne juletreet byttet ut med brun kvast, pyntet hjemmelaget eller fra de lokale
gjenbruksbutikkene. Juletrefoten er en kombinasjon av bord, ved og glass...

Dotty love-jul = Gjenbruk, D. I. Y og kortreist! 


Dotty love / v. Hilde

5 kommentarer:

  1. Så spennende!! Håper jeg får sett. Du får si i fra om du vet når det kommer:)

    SvarSlett
  2. Nytt medium, dette med TV, og ikke helt komfortabel med å stå foran linsa. Liker meg bak, men veldig hyggelig initiativ, og bra med nye utfordringer. Jeg skal melde fra når det kommer:)

    SvarSlett
  3. Så morsomt! Satser på du melder fra både her og på Instagram! :-D Må sjekkes ut. :-D

    SvarSlett
  4. Dette gleder jeg meg til!! Lov at du sier ifra når det kommer på skjerm.

    SvarSlett
    Svar
    1. SMIIIIIL! - Jeg sier i fra, vet ikke helt selv når disse små sekundene kommer... Ha en finfin dag, aller beste du! Skulle gjerne hatt noen av papirdiamantene dine på «treet» mitt!

      Slett